E criza, baieti, sa bagam reclame!
Se da pe neste posturi o reclama la Perwoll negru. Intrebarea mea: cine a fost cu ideea de a pune in reclama si „recomandat de Jolidon„? Acuma, de cate ori vad la supermarket vreo domnisoara cu un flacon de Perwoll negru, o sa imi inchipui, fara sa vreau, ca are niste chilotei spalaciti, de un negru prafos, si ca vrea sa le reimprospateze culoarea.
Baietii si fetele de la Whiskas au argumentul suprem pentru a le cumpara produsele: „Pisicutele ar cumpara Whiskas„. Impecabil! Rationamentul e atat de curat, incat ar trebui utilizat si la alte categorii de produse. La tampoane, de exemplu. Sau hartie igienica.
As vrea sa scriu ceva despre reclamele cu Carcotasii, dar nu prea am ce. Pentru ca nu am rezistat sa ma uit. Serios, a rezistat cineva pana la sfarsitul reclamei? Cred ca initial trebuia sa fie un singur spot, dar l-au impartit televiziunile in mai multe bucati, ca incepea aparatura sa fumege de nervi.
Pe tricourile nationalei feminine de handbal troneaza, mare, sigla Persil. (Pentru barbatii din public, e vorba de o marca de detergent). Unu la mana: vedeti, ba, si voi ma faceati pe mine misogin! Doi la mana: cine pana mea a avut ideea asta? Oricum la handbal feminin se uita, nu-i asa, doar barbatii. E ca si cum ar face careva reclama, in Playboy, la absorbante. Si cand te gandesti ca astia au drept de vot.
Noul slogan Ciuc: „O apa dintr-o mie, pentru o bere dintr-o mie„. Acuma, nefiind bautor de apa, nu pot decat sa-mi dau cu presupusul, dar imi inchipui ca „o apa” se refera la sursa apei folosite pentru o anumita chestie. Pe de alta parte, fiind bautor de bere, afirm cu tarie ca „o bere” se refera la o cantitate de bere distribuita individual, intr-un recipient etans. Asta inseamna, pentru cititorii care au consumat, deja, Ciuc, „Dintr-o mie de beri Ciuc, una e facuta cu apa de calitate„. Aveti, ba, grija cum folosit cuvintele, ca uite-asa va treziti insurati fara sa va dati seama!
In alta ordine de idei, mai terminati cu apa de izvor din bere. Puteti sa localizati izvorul cel mai izolat din tara, ca tot se gaseste vreun braconier sa faca pipi in el. Io astept o reclama la bere gen „facuta cu apa de robinet, dar am filtrat-o cum trebuie„.
Cred ca responsabilul cu reclamele de la Orange e insurat. Pentru ca aplica formula „Zi ca ei si fa ca tine„. Sau, in cazul asta, „Oferta zilei, valabila doar azi si maine„. Sa vezi haos daca o avea asta nevoie, vreodata, de pilula de dupa. Iaca si poza, sa nu ziceti ca vorbesc prostii.
Boon. Dincolo de publicitatile astea:
Exista vreun Oscar al prezentatorilor de emisiuni meteo? Nu de alta, dar de la o vreme se chinuie toti sa transpuna pe sticla emotii adanci, trairi intense, pasiuni arzatoare. Am cunoscuti care au fost mai putin entuziasmati, la propria nunta, decat e fatuca de la ProTV cand vine ploaia.
Cica Papa (de la Roma) ar fi anuntat ca ii place melodia Uprising, a trupei Muse. Sincer, am fost surprins. In general, nemtilor din generatia lui nu le place ideea unor tineri care marsaluiesc, scandand „We will be victorious!„.
M-am dus la o intalnire cu un nene de la o agentie de recrutare. Intra omul in birou „Auzi ma, tii minte cum te-am tinut io in spate la concertul ala?” Ce poti sa-i mai raspunzi, decat „…un angajament pe termen lung, care sa-mi permita sa ma dezvolt, personal si profesional…„.
Nene, pana ieri nu participasem la niciun concurs la vreun post de radio, dar am ajuns la concluzia ca e o experienta senzationala! Cu conditia, desigur, sa castigi. Ma rog, presupun ca e asa, pentru ca eu n-am castigat.
E, cum stateam io in masina si ascultam City FM (aviz lu’ Papa, astia dau si piesa aia de Muse), se anunta un concurs. Si rationez eu fulgerator: Imi trebe un hard extern? Imi trebe. E Mihai Cioceanu asta haios? Este. Sunt io destul de istet ca sa castig un concurs? Oho, si Nobel-ul, daca imi pun mintea. Pac! Pun mana pe telefon, sun, Mihai raspunde si incepem sa vorbim. Si sa concuram, cum ar veni. Si se intampla urmatoarele lucruri, in urmatoarea ordine aproximativa:
1. In timp ce vorbeam cu omul ala, incepe sa tot zornaie telefonul, ca sa ma anunte ca am o carca de apeluri pe cealalta linie.
2. Pierd lamentabil. (Ma rog, doar io ma lamentez, tipa care a castigat cred ca e destul de multumita.)
3. Mi se ofera ocazia de a alege o melodie, in calitate de nou-venit. Pana mea, am CD-ul cu ei acasa, mie dati-mi hardul!
4. Inchid si observ ca am primit, pe langa telefoane, si SMS-uri. Spicuiesc: „Ce porti in clipa asta?” „Got ur ass kicked by a girl” „Looooooser!” „Radio contest fail„.
5. Vorbesc cu vreo doi amici. Concluzia lor comuna: „Lasa, ba, macar ai ce scrie pe site-ul ala al tau„.
daaadaa, e buna asta cu lasa ca macar ai ce scrie pe siteul ala. daca-mi zici si ca nici nu intra aici sa vada ce anume scrii, inseamna ca avem prieteni comuni [sunteti nesimtiti, puteati sa-mi faceti cunostinta cu painkillerul]
vorba aia, dar de ce credeti ca vreau sa pierd in viata ca sa am ce scrie pe site :))
Daca imi permiti o corectie… ca suntem la domeniul pisici…
Au schimbat sloganul… nu mai este „Pisicutele ar cumpara Whiskas” acuma este „Pisica ta ar cumpara Whiskas”
si multa bafta la concurs,… INSISTA !!! RUPE-LE FASHUUUUUUUUU !!!
@did: uite ca ai mei ma citesc si imi fac si galerie. tardiv, dar tot e ceva :) si cand oi ajunge prin TM gasim noi pe cineva care sa ne prezinte :)
@osirio: le rup imediat si fashul, stai sa mi-l cos pe-al meu.
N-ai inteles mesajul reclamei??!!!
Era pentru voi barbatii!
Sa stiti ce va asteapta in viitor…adica spalatul rufelor:P
si nu numai;)
@dora: nu stiu ce sa zic, de obicei publicitarii nu-s in halul asta de naivi :)
probabil ca nu sunt(unii)vezi reclamele proaste!
reclama o fi fost facuta de o femeie din moment ce „targetul”sunteti voi,barbati:)(meciul de handbal urmarit numai de barbati);)