De profundis, XXV

Hai sa mai dau un semn de viata, sa nu creada lumea ca am uitat parola.

Bai, stiti cum poti sa iti dai seama de caracterul unei tipe, in functie de chiloteii pe care ii poarta, nu? E, in mod similar, poti sa iti dai seama ce fel de tara avem, in functie de reclamele care se difuzeaza. Reclamele, cum ar veni, sunt chilotii natiunii noastre. Si, ma iertati ca sunt direct, chilotii Romaniei sun plini de rahat.

De exemplu, reclama la Golden Brau, aia cu biroul. Adica, vine seful, plin de spume pentru un raport facut cu fundul; un functionaras se maimutareste nitel, seful rade si pleaca. Iar concluzia? „Cine il face pe sef sa rada face treaba sa mearga„. Gresit! Cine face rapoartele cum trebuie face treaba sa mearga!

Sau campania aia de pe TVR1, cu „Salveaza un monument” – ei iti prezinta vreo zece monumente istorice, iar tu trebuie sa trimiti un SMS si sa alegi care din ele sa fie salvat. Treaba facuta cu cap, nene! Ca si cum s-ar apuca PETA de o campanie gen „Va prezentam acesti catelusi foarte dragalasi. Va rugam sa alegeti unul care sa nu fie omorat.”

Sau promo-urile (care sunt reclame pentru neste televiziuni, difuzate de televiziunile respective. Chestia asta nu seamana cu bancul ala cu evreii care ruleaza fonduri?). De exemplu, un promo de pe TVR zice ca „O Data in Viata, in fiecare vineri, de la ora 7!

Alte chestii? Sa vedem.

Am convingerea personala ca timpul economisit folosind o telecomanda este ceva mai scurt decat cel pierdut cautand telecomanda respectiva.

De cand toata lumea a devenit eco, e la moda sa scrii, in mailuri, si ceva de genul „Before printing, please consider the environment„. N-am nimic impotriva, dar indemnul asta arata ciudat daca mailul respectiv are de-a face cu doua blonde, niste vibratoare si niste glezne dupa urechi.

Mai am nitel si fac treizeci de ani si de-abia acum am descoperit ce amuzanti sunt oamenii piliti, daca tu esti treaz. Oh well, am bifat si experienta asta, sa ne intoarcem la normalitate.

Cred ca Miorita a fost scrisa de unguri, ca numa’ aia au o perspectiva pesimista asupra viitorului romanilor. Daca era creatie neaosa ar fi fost ceva mai haioasa, ca romanul face mai mereu caterinca. E adevarat, de cele mai multe ori asta se intampla fara stiinta lui. Case in point:

De profundis, XXV

P.S. Asta, nene, tema de eseu la BAC!
Al vostru ca intotdeauna,
Painkiller

Aș putea, la o adică, să îți trimit chestii din astea istețe și pe mail.

2 comentarii