Am mers mult cu mașina recent și am auzit o droaie de reclame. Inclusiv cea de la Carrefour, pentru back to school – forjată la greu că deh, e sezonul.
Ce voiam să întreb, copywriterii ăia nu au vazut Bambi? Adică, nu sunt sigur că un copil care strigă „tati, tati, trezeste-te, te rog eu” induce starea de spirit potrivită.
Ar fi mers mai degrabă la o reclamă din aia anti-Covid. „Dacă tati purta mască, ăsta nu ar fi fost un monolog„.
Apropo de Covid, cu sau fără el, Easy-Box-urile eMag sunt o invenție fantastică. Nu doar pentru că e simplu, confortabil și facil, ci și pentru etichetele alea lipite pe cutii.
Acum e super-simplu să vezi ce meltean și-a aruncat cutia în parcare, nu la gunoi. Ba chiar ai și număr de telefon, să ai unde să dai un mesaj tematic.
Pe a mea am salvat-o „Țărancă EasyBox 1„, ca să las loc pentru viitor.
Apropo de țărani, am ieșit la o înghețată, să nu pierd de tot contactul cu societatea. E, societatea de la masa vecină asculta ceva lăutarească pe mobil, la un volum peste nivelul meu de confort. M-am dus și le-am rugat, ultra-politicos, să dea volumul mai încet. Am învățat două lucruri:
Primul, că oamenii o să ne surprindă în permanență. Mă asteptam fie la „scuze, sigur, opresc„, fie la înjurături. În realitate, una mi-a explicat că se uita la o înregistrare, de parcă doar live-urile sunt deranjante. Cealaltă nu întelegea de ce mă deranjează, că e în aer liber. Dovadă ca ceva-ceva a prins din reclamele anti-Covid. Doar că nu ce trebuie.
Al doilea e că și contactul ăsta cu societatea e cam supra-evaluat.
Apropo de contacte, eu nu mai am Tinder, așa că întreb – au facut și ăștia un filtru cu măsuri de igienă anti-Covid, ca pe Booking?
Avem feedback de la urâte? Masca aia ajută cu ceva?
Nu, nu sunt acru, dar tocmai mi s-a terminat concediul.
Painkiller
Imagine de Francesco Ungaro, de pe Pexels