Critica reclamei pure: merge și-așa

Știți că în perioada asta cam toată lumea dezbate dacă, în ce fel, când ne-ar putea înlocui AI-ul. Păi vă zic eu: da, ne va înlocui și încă foarte curând.

Sigur, inteligența artificială nu gândește de-adevăratelea și nu prea e de încredere când vine vorba de standarde de calitate (a informației, a funcționalității finale și, poate, a formei). Dar devine din ce în ce mai evident că nu contează – omul a abandonat lupta, și-a pus palma-n fund și nu-și mai bate capul.

Băi Painkiller, veți spune, poate-ai lipsit prea mult și ai uitat că ăsta era site de râs! N-am uitat, de data asta vom râde amar pe seama unora care pur și simplu au renunțat să mai încerce. Pe Insta, că n-am mai mers de mult cu metroul :D.

Salt Bank și-un leneș.

Salt Bank și câinii pe lună

Începem cu Salt Bank, care folosește deja AIul cu rezultate admirabile – mno, sunt și nițel forțați de faptul că nu prea găsesc leneși pe care să-i folosească în reclamele lor.

Poate și pentru că leneșii stau la butoane, în spate – cum ar fi cel sau cei care au integrat in reclama asta mențiunea despre căței care, lol, aproape au ajuns pe lună. Ce să mai stea ei să se gândească la cel mai celebru cățel ajuns în spațiu și, apoi, ars de viu. Sau, și mai și, de ce să întrebe Gemini, de exemplu, câți căței au zburat și câți au supraviețuit (cică 54 și 34).

Ce contează. Merge și-așa.

Faci ce-ți place cu Medlife

screenshot 20251114 013134 instagram

Băi Medlife, uite cum ar trebui să funcționeze relația noastră – voi ziceți niște lucruri serioase, iar io vin și dau o interpretare porcoasă lucrurilor ălora. Io râd, la fel ca alți măgari ca mine; voi ziceți că sunt un porc, toată lumea își vede de viață.

E, ca să se-ntâmple toată treaba asta e nevoie să vă dați nițel interesul, să nu mi le ridicați chiar la fileu, că nu mai are farmec și îmi pierde cheful. Așa ajung să vorbesc de lucruri serioase și nimeni nu-și dorește asta.

Dar voi ați pus-o pe Nadia să vorbească despre activități care o fac să se simtă bine și cumva ați ignorat direcția sexuală în care cineva poate duce discuția. Ai zice că e important, când faci o reclamă, să te gândești și cum e ea asimilată la nivelul publicului.

Iar eu acum stau și mă-ntreb de ce nu v-ați gândit la asta. Poate faceți prea puțin sex. Poate faceți prea mult sex. Poate, pur și simplu, merge și-așa.

La apeteat.ro mâncarea-i țâță de m…aimuță?!?

apeteat.ro

E greu să faci brand. Și la sală, și în marketing. Și uite-un pont – dacă ai născocit o marcă extrem de simplu și rapid, în cel mult jumătate de joint, înseamnă că ți-a scăpat ceva. Evită capcana lui merge și-așa și reanalizează subiectul. Altfel pățești ca băieții de la apeteat.ro. Cum o fi decurs discuția aia?

Avem un business cu mâncare. Ce cuvânt ne definește?
Apetit (vine din franceză).
Cum putem să-i dăm un twist?
Păi e despre mâncare. Facem un joc fonetic și scriem EAT în loc de IT din apetit. Eat e în engleză dar nu contează.
Cum citește cineva care știe engleză brandul nostru?
Ape teat. Țâță de maimuță primată, dar e ok, merge și-așa.

Asta nu e tot, avem merge și-așa2. La pătrat adică. Pentru că fix greșeala asta o făcuseră deja niște spanioli. Nici nu știi dacă oamenii noștri au greșit prin omisiune (n-are rost să mai facem research) sau prin intenție (hai să-i copiem pe spanioli).

Bonus, niște italieni au amestecat franceza cu engleza dar măcar nu s-au maimuțărit.

Whiskey-pped English class

whiskey heaven

Băi, dacă nici noi bețivii nu ne ajutăm, atunci cine?

Deci, băieții de la Whisky Fest România, hai să facem așa: dați-mi un semn și vă fac eu un textuleț decent pentru secțiunea “despre noi” de la voi de pe site. Gratis, zero obligații. Nu de alta, dar știți cum ziceam la începutul textului de AI? Ei bine, am făcut un cerc complet, ca-n Ion: în cazul vostru AIul dădea, la propriu, un text mai bun. Și vă mai și lua la mișto, probabil. Și e păcat, chiar dacă curge și-așa.

Iar dacă vreți să treceți la nivelul următor, cu un site care să nu pară că-i făcut la beție, dați câteva lădițe de Laphroaig și vă rezolv. Până la urmă, site-urile și alcoolul sunt hobby-urile mele. These and human tits :D

Cam aia e. Vă urez să vedeți reclame care nu doar merg, ci zbârnâie.

_____________________________

Imaginea din header e de la George Becker, de pe Pexels. Problema mea e că i do see and hear evil :(.
Imaginea cu beuturi e de la Dmitriy Tarasenko, tot Pexels.

Aș putea, la o adică, să îți trimit chestii din astea istețe și pe mail.

Comentează